e m e l i e N i l s s o n - Måndag

Ännu en regnig dag,och jag sitter här vid datorn och lyssnar på musik och skriver. Idag ska jag nog träffa tez och mange..fast det är ioförsej senare på kvällen. På dagen har jag ingen aning om vad som händer,det bara regnar och regnar så man har ju knappt lust att göra någonting alls!!:/ så det blir väll att sätta på en film,och dricka varm oboy eller något liknande.  Är ensam just nu,och det är rätt skönt..man behöver ju vara lite ensam då och då. som vissa kanske vet,så har jag också färgat håret,sandtblondt och mörkbrun lugg o lite rosa slingor på luggen.. ska bli helblond sen:) men det var lite svårt att få det direkt eftersom jag hade det svart innan :) menmen.. ska nog sätta mig med en tidning ute på balkongen o ta en cigg och lyssna på musik och höra hur regnet faller ner o nuddar marken.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0