E m e l i e N i l s s o n - dö långsamt

jag är så nere,trött och ledsen nu. jag orkar ingenting,jag vill ingenting. jo,jag vill hoppa framför ett tåg och dö långsamt som fan,vill känna smärtan igenom hela min äckliga kropp.  är trött på allt och alla,för ingen jävel bryr sig om mig.. ingen jävel. jag är trött på allting,jag vill gråta mig till söms just nu,men kan inte för mimmi är här och vill inte gråta inför henne..ist är jag på jävligt dåligt humör.så nu tänker jag helt enkelt skita i allt & alla,nu sa jag klara mig själv,och skita i ALLA!!! jag ska sitta i min ensamhet,med min drog.. själva ciggen.. innan jag hoppar,ska jag dricka en hel flaska sprit och röka 2 paket cigg.


Kommentarer
Postat av: natalie

Var gärna med och tävla hos mig!

2008-06-16 @ 22:58:30
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

Äntligen en underhållande blogg



Kom till Stockholm så kan jag försöja dig med knark

2008-06-17 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0